Hodnocení zákazníků

Přidáno: 10.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

nejlevnější co jsem našla

Proti:

drahá doprava

 

Přidáno: 02.05.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Plně doporučuji.

Pro:

Rychlost, seriózní jednání

 

Přidáno: 29.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychlost, kvalita,vše ok.

 

 

Přidáno: 25.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Kupoval jsem 70 ks planek na plot. Dorazily velmi do 3 dnu, kvalita velmi dobra, prizniva cena. Doporucuji.

 

 

Přidáno: 23.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé odeslání zboží.

 

Přidáno: 13.04.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jsem velmi spokojená s tímto obchodem. Dobré dřevo, dobré ceny a hlavně vše proběhlo k plné spokojenosti.
Děkuji

Pro:

rychlost dodání
vstřícnost,
dobrá cena a kvalita

 

Přidáno: 29.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  kvalita komunikace

vše v pořádku

 

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme za pochvalu.
 

Přidáno: 19.01.2018

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Kromě potvrzení objednávky žádná reakce obchodu po 9 dnech od objednání.... :-(

 

Vyjádření našeho obchodu

Obchod je přes zimu uzavřen. Sezona začíná brzy z jara.
Na našich stránkách bylo upozornění, že do 20.2.2018 je provoz přerušen. Pán si toho bohužel asi nevšiml.
 

Přidáno: 26.11.2017

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Prijemne jednani. Plotovky narezane presne dle pozadavku. Rychle vyrizeni objednavky.

Proti:

Doprava Geis velice nepruzna. Po dvou dnech cekani jsem si radeji dojel vyzvednout na jejich sklad zbozi sam.

 

Přidáno: 28.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

dobrá cena,rychlost vyřízení,kvalitní výrobky

 

 

Přidáno: 21.09.2017

Ověřený zákazník

  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Jsem zklamaná, protože jsem potřebovala menší množství plotovek, ale tento obchod v malém množství nezasílá

 

Vyjádření našeho obchodu

Ano je pravda, že v obchodních podmínkách je nastaven limit 2000Kč. Když je objednávka řádově o sto, dvě stě korun menší, tak s tím také neděláme problémy. Ale objednávky za 300Kč opravdu nevyplňujeme.
Vyplnit objednávku je administrativně dost náročné a nemohli bychom držet nejlepší ceny v ČR.
Také doprava vyjde poté velice draze. Takže pro obě strany je to nevýhodné. Každému zákazníkovi se omlouváme za komplikace, ale toto je naše cenová politika.
 

Přidáno: 12.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

výborná komunikace obchodu
vše proběhlo přesně dle domluvy

Vyjádření našeho obchodu

děkujeme! Těší nás to!
 

Přidáno: 12.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vše OK

Pro:

Rychlost dodání

 

Přidáno: 22.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy

 

Pro:

Velká kvalita!

Vyjádření našeho obchodu

Děkujeme. Materiál je teď dost pěkný
 

Přidáno: 21.08.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  kvalita dopravy
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychlost a vstřícnost.